2011年10月4日 星期二

Thanks everyone!

真是失禮,我好抱歉婚宴當晚致詞時腦袋竟然一片空白。

多謝父母,多謝老爺奶奶。
多謝譚生。
其實好多人我都需要一一道謝的。

多謝我與Dennis的兄弟姊妹團!知道大家都忙,但大家都願意抽空在Big Day前和我們相討Rundown,試衫,置裝等。當日又頻頻撲撲,基本上走遍港九新界,由早上6點忙到晚上12點都未有得休息。THANK YOU!


多謝我的伴娘Ling Ling,她真的好Smart好專業,由大婚前一晚已經到酒店為我打點好一切,取花球,點算金器/服飾,幫我穿著那些重甸甸又要"綁鞋帶"的服飾,一直standby幫我,都冇得食餐好,THANK YOU!


多謝芊芊幫我做統籌,什麼都要知什麼都要理其實壓力好大,你做得好好,THANK YOU!

多謝TISSUE幫我印製美美的檯號牌,THANK YOU!



多謝SZE PUI(幫我整抽獎箱,雖然最後無用到。),LESLEY,KAREN,所有好姊妹幫我準備遊戲,買野,咁早起身。多謝花球組,斟茶組!THANK YOU!


多謝譚生的表姐 Grace Chan 幫我地做MC,超專業呀!無您幫手,我地都唔知點去控制時間,控制影相的人潮,THANK YOU!

多謝KATIE POON(幫我處理婚宴的一切,控制場面),PAULINE CHOW仗義相助,THANK YOU!


多謝譚生的親友(表哥Nelson Chow, 姑丈 Jimmy Wong等等)幫我們影了咁多靚相!THANK YOU!

多謝大哥JACKY TAM幫我們管理財務,派利是,做Reception工作,THANK YOU!

多謝LILY KWAN做Reception工作,THANK YOU!

多謝譚生的兄弟團,全部都好Smart又玩得!幫我地走左幾轉搬野,酒席完成後更幫我地搬所有野返來屋企,THANK YOU!


多謝伴郎BRYANT CHAN幫我地到中環取衫還衫,THANK YOU!

多謝ALEX CHAN借用兄弟車,THANK YOU!

多謝HENRY LAU幫譚生制作SURPRISE!THANK YOU!


多謝CHAN HO扮人形海綿寶寶,辛苦你了!THANK YOU!

多謝權幫我們到北角的STUDIO送早拍晚播片,走2轉,THANK YOU!

多謝超專業的MC STEPHEN WONG,提點我們好多,THANK YOU!


我所知道大慨係咁多,譚生請補充︿︿

多謝我的好同事如給我好多寶貴的意見,這一年來麻煩到您們了!THANK YOU!

特別多謝2011年的新娘子戰友,游泳池(您A/N都來觀禮,LOVE U),Pui Chi,小麗,大家並肩所戰,交流左好多寶貴意見︿︿THANK YOU!

多謝海馬SEVEN CHAN幫我做的派大星服飾和設計愛的宣言︿︿,THANK YOU!

如果漏左多謝你,記住話俾我知,太多太多可能遺忘了!

多謝親愛的AUNTIE AMY遠道由CANADA來,盛裝出席這重要的一天!THANK YOU!

多謝所有朋友的到賀,多謝您們蒞臨見証這重要的一天!THANK YOU!

沒有留言:

張貼留言